SZYBKI KONTAKT

7:30 - 15:30
Stoi pociąg na stacji... Wycieczka klas 2a i 2e do Pomiechówka
06/06/2019

W czwartek 6 czerwca uczniowie klasy 2a i 2e wraz z opiekunami udali się w kolejną podróż. Był to wyjątkowy wyjazd, ponieważ po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wybrać w podróż pociągiem. Wczesnym rankiem zebraliśmy się na dworcu PKP w Nowym Dworze Mazowieckim, skąd pociągiem udaliśmy się do Pomiechówka. Uczniowie w pozytywnych nastrojach wybrali się na przepiękną ścieżkę edukacyjną biegnącą częściowo wzdłuż rzeki, a częściowo w lesie. Spacerowaliśmy wśród koron drzew specjalnie przygotowaną kładką. Idąc wzdłuż niej mieliśmy okazję zajrzeć do domków dla drewnianych ptaków zawieszonych na drzewach, a innym razem nacieszyć wzrok panoramą, bo całość ciągnęła się wzdłuż rzeki. Park przyrodniczo-edukacyjny w Pomiechówku powstał w celu ochrony bioróżnorodności lokalnych zasobów przyrodniczych i edukacji. Jego atutem jest fakt, że wszystko, co w nim powstało – jest stworzone bez użycia plastiku. Pomiędzy przystankami natrafialiśmy na szereg drobniejszych umilaczy czasu, np. plac zabaw składający się ze strumyka czy polanę ogromnych motyli w skali 50:1, które wzbudziły duże zainteresowanie. Uczniowie zachwyceni byli również karuzelą, która napędzana jest siłą mięśni.

Piękna pogoda, aktywny wypoczynek, sensoryczne przeżycia- to była fantastyczna przygoda!

Tekst i zdjęcia: Joanna Sielczak

Dzieje się!

Chcesz poznać "Piątkę"? Obejrzyj nasz film!
Zobacz galerię archiwalnych zdjęć Szkoły!