SZYBKI KONTAKT

tel. 22 775 50 75
sekretariat@sp5.com.pl

ADRES

ul. Chemików 1A
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

GODZINY PRACY

Poniedziałek - Piątek
7:30 - 15:30
    /   Szkoła   /   Klasy I - rekrutacja   /   Harmonogram czynności
Harmonogram czynności

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki na rok szkolny 2024/25

Rodzaj czynności 

Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym

Rodzice składają „Wniosek o przyjęcie ucznia do szkoły', wraz z złącznikami, (wniosek do pobrania w szkole). 

 od 15 kwietnia 2024r. godz. 8:00
do 26 kwietnia 2024r. godz. 15:00

Komisja rekrutacyjna prowadzi postępowanie rekrutacyjne wg przyjętych zasad.

 od 29 kwietnia 2024r. do 8 maja 2024r.

Komisja rekrutacyjna ogłasza listę osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych  do szkoły.

 9 maja 2024r. godz. 10:00

Komisja rekrutacyjna ogłasza listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły na rok szkolny 2024/2025

 10 maja 2024r. godz. 10:00

Składanie podań do komisji rekrutacyjnej  o uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata.

  do 15 maja 2024r. godz. 15.00

Uzasadnienie przez komisję rekrutacyjną odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

 20 maja 2024r.

Składanie przez rodziców kandydata odwołania od decyzji komisji rekrutacyjnej do dyrektora szkoły.

 23 maja 2024r.  godz. 15.00

Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie  rodzica kandydata.

 28 maja 2024r. 

Ogłoszenie list dzieci przyjętych do szkoły na rok szkolny 2024/2025.

 29 maja  2024r. godz. 12:00

 

  Rodzaj czynności 

 Terminy w postępowaniu uzupełniającym 

 Rodzice składają „Wniosek o przyjęcie ucznia do szkoły, wraz z złącznikami , (wniosek do pobrania w szkole).

 od 29 maja 2024r. godz. 12:00
do 7 czerwca 2024r. godz. 15:00

 Komisja rekrutacyjna prowadzi postępowanie rekrutacyjne wg przyjętych zasad.

 od 10 czerwca 2024r.
do 12 czerwca 2024r.

 Komisja rekrutacyjna ogłasza listę osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych  do szkoły.

 14 czerwca 2024r.  godz. 10:00

Komisja rekrutacyjna ogłasza listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły na rok szkolny 2024/2025

 18 czerwca  2024r. godz. 10:00

Składanie podań do komisji rekrutacyjnej  o uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata.

 do 21 czerwca  2024r. godz. 15:00

Uzasadnienie przez komisję rekrutacyjną odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

 26 czerwca 2024r.

Składanie przez rodziców kandydata odwołania od decyzji komisji rekrutacyjnej do dyrektora szkoły.

1 lipca 2024r. godz. 15:00 

Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie rodzica kandydata.

 4 lipca 2024r. 

Ogłoszenie list dzieci przyjętych do szkoły na rok szkolny 2024/2025.

5 lipca 2024r. godz. 12:00 

Chcesz poznać "Piątkę"? Obejrzyj nasz film!
Zobacz galerię archiwalnych zdjęć Szkoły!