Ogłoszenie o przetargu



Dyrekcja Szkoły Podstawowej Nr 5
im. Janusza Kusocińskiego
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Chemików 1A (tel. 775-50-75)

ogłasza przetarg nieograniczony i zaprasza do składania ofert na wykonanie wymiany nawierzchni podłogowej w szkolnej sali gimnastycznej polegającej na rozebraniu istniejącej nawierzchni i po zamontowaniu konstrukcji (rusztu) ułożenie nowej nawierzchni z wykładziny sportowej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w godz. 8.00 - 15.00 (poniedziałek - piątek, w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 5).

Nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia -16 sierpnia 2004r. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami jest z-ca Dyrektora S.P. Nr 5 - Pani mgr Iwona Boczkowska.

Zamkniętą kopertę z ofertą należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie terminie do dnia 22-go czerwca 2004r. do godz. 900. Termin związania ofertą - 2 tygodnie od terminu składania ofert.

W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Kryteria oceny ofert:
  • cena wykonania zamówienia - 70%
  • gwarancja na nawierzchnię sportową - 15%
  • gwarancja i rękojmia na wykonanie przedmiotu zamówienia - 15%

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

  • są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • spełniają wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie dokumentów przedłożonych w ofercie.

Dyrekcja S.P. Nr 5

do góry