Rada Rodziców w roku szkolnym 2008/2009

 Uprzejmie informujemy, że w dniu 23.10.08 r. odbyło się posiedzenie Rady Rodziców Szkoły, którą tworzą Przedstawiciele Rad Oddziałowych (poszczególnych klas) wyłonionych przez rodziców w tajnym głosowaniu na pierwszym zebraniu z wychowawcami w m-cu wrześniu 2008 r.

 Przedstawiciele  Rad Oddziałowych w głosowaniu jawnym wybrali:
1. Prezydium Rady w liczbie 7 osób.
2. Komisję Rewizyjną Rady w liczbie 3 osób.

W skład Prezydium weszli:
      1. Pan Marcin Gryglas - Przewodniczący
      2. Pani Monika Frączak - Wiceprzewodniczący
      3. Pani Agnieszka Łosiewicz - Sekretarz
      4. Pani Edyta Gadoś - Skarbnik 
      5. Pani Marzena Kaszyńska, Magdalena Rymarska, Magdalena Milczarek–Członkowie Prezydium

W skład Komisji Rewizyjnej weszli:
      1. Pani Renata Małajny - Przewodnicząca
      2. Pan Paweł Mister - Sekretarz
      3. Pani Marzena Dobrzyńska - Członek Komisji
 Rada Rodziców zgodnie z & 12 pkt. 1 Regulaminu R.R. dotyczącym gospodarki finansowej Rady, potwierdziła istniejącą dotychczas  wysokość dobrowolnej składki na Komitet Rodzicielski, która w roku szkolnym 2008-2009 wynosi:
- 30,00 zł – jeżeli do szkoły uczęszcza 1 dziecko
- po 20,00 zł od dziecka – jeżeli do szkoły uczęszcza 2 dzieci
- po 10,00 zł od dziecka– jeżeli do szkoły uczęszcza 3 lub więcej dzieci.
Podane powyżej kwoty mogą być niższe lub wyższe w zależności od Państwa możliwości finansowych. Każdy wpłacający sam podaje kwotę jaką może wpłacić(na jaką go stać).

Rada Rodziców finansuje ze środków Komitetu Rodzicielskiego następujące pozycje:
1. Nagrody i upominki na konkursy, zabawy, imprezy szkolne, realizację   programów wychowawczych i profilaktyki  szkoły
2. Upominki i nagrody (dyplomy, książki) dla wyróżniających się uczniów
3. Puchary, odznaczenia,
4. Opłata za autokar dowożący dzieci na występy i olimpiady, zawody
5. Dofinansowanie zakupu pomocy szkolnych i lektur do biblioteki
6. Inne potrzeby zgłaszane przez Dyrektora szkoły, Rady Oddziałowe poszczególnych klas, Samorząd Uczniowski oraz Radę Rodziców mające na celu wspieranie statutowych działań szkoły.

Jednocześnie prosimy o poważne potraktowanie kwestii dotyczącej regulowania składki na Komitet Rodzicielski bo tylko regularne oraz sumienne dokonywanie tych wpłat pozwoli na  zabezpieczenie działalności statutowej szkoły (& 2 pkt. 2 ust. 4 Regulaminu Rady Rodziców).
Przypominamy jednocześnie, że pieniądze wpłacane przez rodziców wracają do dzieci poprzez w/w wymienione działania(uczy się ich w naszej szkole 690). Bardzo duża liczba uczniów powoduje, że  potrzeby szkoły są ogromne.

Wpłat na Komitet Rodzicielski można dokonywać w szkole, codziennie od poniedziałku do piątku w godz, 7.00 - 14.00, naprzeciwko Sekretariatu lub na zebraniu rodziców z wychowawcą do skarbnika, który następnie dokona wpłaty w szkole i przekaże pokwitowania(Dowód Wpłat) rodzicom.
Wpłaty można dokonywać na konto Rady Rodziców: BS Nowy Dwór Maz. 02801100080001000013130002                                            
 

 

 

                                                                                               

do góry